دفتر کانون بازنشستگان- بیمه عمر و حادثه
بیمه عمر و حادثه کارکنان دولت سال ۱۴۰۰

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1400/9/17 | 
بیمه عمر و حادثه کارکنان دولت سال ۱۴۰۰

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، افزایش نزدیک به دو برابری تعهدات بیمه عمر و حوادث با موافقت دولت سیزدهم عملیاتی شده است و با پیشنهاد صندوق بازنشستگی کشوری، تعهدات بیمه عمر و حوادث بازنشستگان تحت پوشش صندوق از ۷۹ میلیون ریال به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.
کلیه مشمولین با دریافت و تکمیل فرم ویژه در اداره رفاه و تأیید آن، افراد ذینفع را مشخص نمایند در غیر اینصورت سرمایه بیمه به نسبت مساوی بین وراث قانونی تقسیم خواهد شد. تلفن مستقیم اداره رفاه: ۷۷۲۴۰۴۱۵

پرداخت غرامت بیمه عمر پایه حادثه و فوت بازنشستگان برای هر نفر بابت فوت و قطع یا از کار افتادگی دائم عضوی از اعضاء بدن حداکثر در طول قرارداد سال ۱۴۰۰ مبلغ  ۱۵۰ میلیون ریال از طرف سازمان بازنشستگی می باشد.

مدارک لازم :
الف- در صورت فوت:
۱- درخواست کتبی وارث جهت دریافت بیمه عمر
۲- کپی از تمامی صفحات شناسنامه باطل شده متوفی.
۳- تصویر کارت ملی متوفی.
۴- کپی گواهی فوت از سازمان ثبت احوال و گواهی پزشک یا پزشک قانونی مبنی بر علت فوت.
ب- در صورت نقص عضو و از کار افتادگی دائم (کلی جزیی) ناشی از حادثه:
۱- گزارش مشروح حادثه که توسط مراجع ذیصلاح مامور به رسیدگی به حادثه تنظیم شده و نام بیمه شده مصدوم در آن قید شده باشد.
۲- گواهی پزشک معالج مبنی بر شرح کامل صدمات وارده در اثر حادثه و معالجات انجام شده و احراز نقص عضو یا از کار افتادگی دائم (کلی – جزیی).
نشانی مطلب در وبگاه دفتر کانون بازنشستگان:
http://idea.iust.ac.ir/find-142.18688.65672.fa.html
برگشت به اصل مطلب